Yıldırım'da öğrencilere sahipsiz sokak hayvanları tedavi merkezi ziyareti

Yıldırım Belediyesi, Orhan Kara İlkokulu öğrencilerini sahipsiz sokak hayvanları tedavi merkezinde ağırladı.

23.06.2026-15:17 - (Son Güncelleme: 23.06.2026-15:17)
Yıldırım'da öğrencilere sahipsiz sokak hayvanları tedavi merkezi ziyareti

Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı, Orhan Kara İlkokulu öğrencilerine kapılarını açtı. Bu ziyaret, sahipsiz sokak hayvanları için sürdürülen tedavi ve bakım hizmetlerine dikkat çekmek amacıyla gerçekleştirildi.

Öğrenciler, merkezdeki tedavi ve bakım alanlarını gezerek, orada gerçekleştirilen çalışmalar hakkında bilgi aldılar. Sahipsiz sokak hayvanları ile bire bir etkileşimde bulunan çocuklar, hayvanlara sevgi ve şefkatle yaklaşmanın önemini yerinde öğrenme fırsatı buldular.

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, bu tür etkinliklerin büyük önem taşıdığını vurgulayarak, "Burası sadece sahipsiz sokak hayvanlarının sağlığına kavuştuğu bir yer değil, aynı zamanda onlar için güvenli bir yuva ve merhametin adresidir. Çocuklarımızın doğaya ve tüm canlılara karşı duyarlı bireyler olarak yetişmesini önemsiyoruz" dedi.

Başkan Yılmaz, sözlerine devam ederek, "Evlatlarımızı, Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanımızda ağırlayarak hem öğretici hem de farkındalık oluşturan bir etkinliğe imza attık. Çocuklarımız, merhametin büyük bir sorumluluk olduğunu yerinde hissederek öğrendi. Yıldırım’ı sadece binalarıyla, yollarıyla değil; insanıyla, doğasıyla ve tüm canlılarıyla yaşanabilir bir şehir haline getirmek için çalışıyoruz" şeklinde ifade etti.

YILDIRIM BELEDİYESİ SAHİP SOKAK HAYVANLARI TEDAVİ MERKEZİ VE DOĞAL YAŞAM ALANI, ORHAN KARA...

YILDIRIM BELEDİYESİ SAHİP SOKAK HAYVANLARI TEDAVİ MERKEZİ VE DOĞAL YAŞAM ALANI, ORHAN KARA İLKOKULU ÖĞRENCİLERİNİ AĞIRLADI.

YORUM YAZ!..
Modal