Uşak'ta bir depoda gerçekleştirilen operasyonda toplamda 30 ton 600 kilogram tarihi geçmiş gıda ürünü ele geçirildi. Olayla ilgili olarak 2 şüpheli hakkında adli işlem başlatıldığı bildirildi.
Uşak Valiliği'nden yapılan açıklamaya göre, Uşak İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ve İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin düzenlediği çalışma kapsamında, bozuk ve son kullanma tarihi geçmiş gıda ürünlerinin piyasaya sürülmesinin önlenmesi hedeflendi. Bu kapsamda yapılan aramalarda, 29 ton bozuk çikolata ve 1 ton 600 kilogram bozuk konserve ürün tespit edildi.
Ele geçirilen gıda ürünleri, imha edilmek üzere İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi. Operasyon neticesinde Ö.Ö. (53) ve K.Ö. (47) isimli şahıslar, kurulu düzene aykırı olarak bozulmuş ya da değiştirilmiş gıda veya ilaçların ticareti suçundan yargılanacaklar.

UŞAK’TA POLİS VE TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ EKİPLERİNCE BİR GIDA DEPOSUNA DÜZENLENEN OPERASYONDA 30 TON 600 KİLOGRAM BOZUK VE TARİHİ GEÇMİŞ GIDA ÜRÜNÜ ELE GEÇİRİLİRKEN, 2 ŞÜPHELİ HAKKINDA ADLİ İŞLEM BAŞLATILDI.