Susurluk'ta çıkan ot yangını itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü

Balıkesir'in Susurluk ilçesinde çıkan ot yangını, itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle kontrol altına alındı.

27.06.2026-14:57 - (Son Güncelleme: 27.06.2026-14:57)
Susurluk'ta çıkan ot yangını itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü

Balıkesir’in Susurluk ilçesinde otoyol viyadüğü mevkisinde meydana gelen ot yangını, itfaiye ekiplerinin etkili müdahalesi ile söndürüldü.

Edinilen bilgilere göre yangın, Susurluk ilçesi Yahyaköy Mahallesi’nde bulunan otoyol viyadüğü mevkisindeki otluk alanda çıktı. Olay yerine yükselen alev ve dumanları gören vatandaşların ihbarı üzerine, Balıkesir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığına bağlı Susurluk İtfaiye Grup Amirliği ekipleri hemen sevk edildi.

Olay yerine ulaşan itfaiye ekipleri, alevlere hızlı bir şekilde müdahale ederek yangının büyümesini ve çevreye yayılmasını önledi. Müdahale sonucunda, alandaki yangın kontrol altına alındı. Ekiplerin çalışmaları devam ederken, yangının çıkış sebebi ile ilgili inceleme başlatıldığı bildirildi.

SUSURLUK'TA ÇIKAN OT YANGINI SÖNDÜRÜLDÜ

SUSURLUK'TA ÇIKAN OT YANGINI SÖNDÜRÜLDÜ

YORUM YAZ!..
Modal