Sultangazi'de yeniden yangın: Plastik eşya deposu tekrar alev aldı

Sultangazi'de, iki hafta önce yanan plastik eşya deposunda yeniden yangın çıktı. Alevler ormanlık alana sıçradı.

23.06.2026-15:35 - (Son Güncelleme: 23.06.2026-15:35)
Sultangazi'de yeniden yangın: Plastik eşya deposu tekrar alev aldı

İstanbul'un Sultangazi ilçesinde, yaklaşık iki hafta önce yanan tek katlı plastik eşya deposunda yeniden yangın meydana geldi. Yangın, ormanlık alana sirayet ederek büyük panik yarattı.

Edinilen bilgilere göre, Habipler Mahallesi 2723 Sokak'ta bulunan depo, saat 13:30 sularında bilinmeyen bir nedenden dolayı alev aldı. Daha önce büyük hasar gören depo, bu kez içerideki hurda ve malzemelerin tutuşmasıyla yeniden yanmaya başladı.

Yangın ihbarı üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. Alevlerin ormanlık alana sıçraması, bölgeden yükselen dumanların kilometrelerce öteden görülmesine neden oldu. Yangın, çevre ilçelerden gelen itfaiye ekiplerinin yaklaşık bir saatlik çalışması sonucu kontrol altına alındı.

Yangının başladığı anlar ise dron kameralarıyla kaydedildi. Yangın sırasında vatandaşların paniğe kapıldığı ve olayla ilgili çeşitli yorumlar yaptığı belirtildi. Nebi Taşbaş isimli bir vatandaş, "Yangın ormanlık alana da sıçradı. Burası daha önce de yandı" dedi. Hidayet Şahin ise, "Kedilere acıdım. Korktum. Yangın ormana da sıçradı" şeklinde duygularını ifade etti.

İSTANBUL SULTANGAZİ'DE YAKLAŞIK 2 HAFTA ÖNCE YANAN TEK KATLI PLASTİK EŞYA DEPOSUNDAN YENİDEN...

İSTANBUL SULTANGAZİ'DE YAKLAŞIK 2 HAFTA ÖNCE YANAN TEK KATLI PLASTİK EŞYA DEPOSUNDAN YENİDEN ALEVLER YÜKSELDİ. YANGIN ORMANLIK ALANA SİRAYET EDERKEN, ALEVLERE TESLİM OLAN DEPO HAVADAN GÖRÜNTÜLENDİ.

YORUM YAZ!..
Modal