Şanlıurfa'da motosiklet sürücüsünden tehlikeli yolculuk

Siverek’te bir motosiklet sürücüsünün otomobilin emniyet kemerine tutunarak ilerlemesi şaşkına çevirdi.

22.06.2026-10:24 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-10:24)
Şanlıurfa'da motosiklet sürücüsünden tehlikeli yolculuk

Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde bir motosiklet sürücüsünün, seyir halindeki bir otomobilin emniyet kemerine tutunarak ilerlemeye çalışması görenleri şaşırttı.

Olay, Siverek-Adıyaman kara yolunda gerçekleşti. İddiaya göre, hızla ilerleyen bir otomobilin penceresinden sarkan emniyet kemerine tutunan motosiklet sürücüsü, trafikte bir süre bu şekilde ilerledi. O anlar ise cep telefonu kamerası ile kaydedildi. Motosiklet sürücüsünün, motosikletinin arızalanması nedeniyle mi yoksa başka bir nedenle mi bu yönteme başvurduğu öğrenilemezken, hem kendi canını hem de trafikteki diğer sürücülerin güvenliğini tehlikeye attığı görüldü.

Diğer sürücüler tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedilen görüntüler, sosyal medyada dikkat çekerek büyük yankı uyandırdı. Bu tehlikeli yolculuk, izleyenleri hayrete düşürdü.

ŞANLIURFA'NIN SİVEREK İLÇESİNDE BİR MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜNÜN SEYİR HALİNDEKİ OTOMOBİLİN EMNİYET...

ŞANLIURFA'NIN SİVEREK İLÇESİNDE BİR MOTOSİKLET SÜRÜCÜSÜNÜN SEYİR HALİNDEKİ OTOMOBİLİN EMNİYET KEMERİNE TUTUNARAK İLERLEMEYE ÇALIŞMASI GÖRENLERİ ŞAŞKINA ÇEVİRDİ.

YORUM YAZ!..
Modal