Bilecik Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ve ildeki ilgili kurumlarla birlikte düzenlenen acil durum tatbikatı başarıyla tamamlandı. Bilecik Valiliği koordinasyonunda gerçekleştirilen tatbikat, Karayolları 14. Bölge Müdürlüğü'ne bağlı Osmangazi Tüneli’nde yapıldı.
Tatbikata, Belediye Başkanlığı, İl Emniyet Müdürlüğü, İl Jandarma Komutanlığı, İl Sağlık Müdürlüğü, Karayolları Şube Şefliği, Bölge Müdürlüğü ve 112 Acil Çağrı merkezi ile İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
işbirliği yaptı.
Tatbikatta senaryo gereği tünelde meydana gelen kaza ve yangına müdahale eden İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, söndürme çalışmaları gerçekleştirdi. Diğer kurumlar ise acil müdahale ve kurtarma operasyonlarına katıldılar.

OSMANGAZİ TÜNELİNDE YANGINA MÜDAHALE VE KURTARMA OPERASYONU