Nazilli Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelindeki parklar, çocuk oyun alanları ve yeşil yaşam alanlarında temizlik, bakım ve düzenleme çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Yaz mevsiminin gelmesiyle birlikte vatandaşların daha yoğun kullandığı ortak yaşam alanlarında gerçekleştirilen çalışmalarla hem çevre düzeni sağlanıyor hem de vatandaşların daha güvenli ve konforlu alanlarda vakit geçirmesi için gerekli önlemler alınıyor.
Parka yönelik yürütülen çalışmalar kapsamında, yürüyüş yolları, oturma grupları ve dinlenme alanlarında kapsamlı temizlik yapılıyor, ayrıca çocuk oyun gruplarında bakım ve kontrol işlemleri gerçekleştiriliyor. Yeşil alanlarda uzayan otlar biçilerek, vatandaşların kullanımına sunulan alanlar daha estetik bir görünüme kavuşturuluyor.
Periyodik olarak sürdürülen bu çalışmalar, parkların hijyenik, güvenli ve düzenli kalmasını hedeflerken, özellikle çocukların sağlıklı ortamlarda oyun oynayabilmesi için gerekli bakım ve onarımlar titizlikle yerine getiriliyor.
Vatandaşların huzur içinde vakit geçirebildiği parkların kent yaşamının önemli bir parçası olduğunu belirten Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik; "Parklarımız, çocuklarımızın güvenle oynadığı, ailelerimizin dinlendiği ve hemşehrilerimizin nefes aldığı ortak yaşam alanlarıdır. Bu nedenle temizlik ve bakım çalışmalarımızı düzenli olarak gerçekleştiriyor, yaz aylarında artan kullanım yoğunluğunu da göz önünde bulundurarak ekiplerimizle sahada çalışmalarımızı artırıyoruz. Daha temiz, daha düzenli ve daha yaşanabilir bir Nazilli için Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerimiz özveriyle görev yapmaya devam ediyor" dedi.

NAZİLLİ BELEDİYESİ TEMİZLİK ÇALIŞMALARINA DEVAM EDİYOR