Muğla’nın Bodrum ilçesinde uygulama noktasından kaçan 19 yaşındaki ehliyetsiz sürücü, bir polis memuru ile bir motosikletliyi yaraladı. Olay, dünkü akşam saatlerinde Gümbet Ayaz Caddesi’nde meydana geldi. Söz konusu sürücü, polisin “dur” ihtarına uymayarak hızla ilerlemeye devam etti.
İlk önce bir yaya polis memuruna çarparak hafif şekilde yaralanmasına neden olan ehliyetsiz sürücü, kaçmaya devam ederken, bir motosiklete çarpıp motosikleti direk ile otomobil arasına sıkıştırdı. Olay sonrası, sürücü önündeki başka bir otomobile de çarparak hızla uzaklaştı. Yaralı durumda olan N.Ç., olay yerine sevk edilen 112 Acil Sağlık ekipleri tarafından Bodrum Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
Olayın ardından, kaçan sürücünün kullandığı otomobil Eskiçeşme Mahallesi Onur Sokak’ta park edilmiş halde bulundu. Polis ekipleri, otomobili ve çevresini inceleyerek, sürücüyü bulmak için çalışma başlattı. Yapılan araştırmalar sonucunda 19 yaşındaki A.Y. isimli ehliyetsiz sürücünün yakalandığı belirtildi.
A.Y.’nin önceden alkollü araç kullanmaktan ceza almış olduğu ve bu kez 0.66 promil alkollü olduğu tespit edildi. Karakoldaki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen A.Y. hakkında 330 bin TL cezai işlem uygulandı ve otomobili 60 gün süreyle trafikten men edildi.

Uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı :O anlar kamerada