Muğla’da aşırı sıcaklar 45 dereceyi buldu

Muğla'nın Menteşe ilçesinde hava sıcaklıkları 45 dereceye ulaşarak günlük yaşamı olumsuz etkiliyor.

23.06.2026-14:11 - (Son Güncelleme: 23.06.2026-14:11)
Muğla’da aşırı sıcaklar 45 dereceyi buldu

Muğla’nın Menteşe ilçesi, yaz mevsiminin en kavurucu günlerini yaşıyor. Bölgeyi etkisi altına alan aşırı sıcaklar nedeniyle kent merkezinde hayat adeta durma noktasına geldi.

Muğla ve çevresinde etkili olan aşırı sıcaklar, günlük yaşamı olumsuz etkilemeye devam ediyor. Menteşe ilçesinde mevsim normallerinin üzerine çıkan hava sıcaklığı, düşen nem oranıyla birleşince bunaltıcı bir boyuta ulaştı. Gün içinde merkezdeki termometreler 45 dereceyi test etti.

Vatandaşlar, kendilerini çevrede bulunan park gölgelerine atarken, bölgede sıcaklığın gün boyu devam edeceği öğrenildi.

MUĞLA'DA TERMOMETRELER 45 DERECEYİ GÖRDÜ

MUĞLA'DA TERMOMETRELER 45 DERECEYİ GÖRDÜ

YORUM YAZ!..
Modal