Marmaris'te terk edilmiş araçlar ve hurdalar toplanacak

Marmaris Belediyesi, görüntü kirliliğine sebep olan hurda araçları ve atıl eşyaları toplamak için 30 Haziran'da çalışma başlatıyor.

22.06.2026-17:37 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-17:37)
Marmaris'te terk edilmiş araçlar ve hurdalar toplanacak

Marmaris Belediyesi, görüntü kirliliğine neden olan ve ortak kullanım alanlarını işgal eden hurda araçlar ile atıl durumdaki eşya ve malzemelerin kaldırılması için çalışma başlatıyor. Emniyet Müdürlüğü ile koordineli yürütülecek uygulama 30 Haziran 2026'da başlayacak.

Belediye, ilçe genelinde görüntü kirliliğini azaltmak ve kamusal alanların düzenini sağlamak amacıyla kapsamlı bir çalışma başlatıyor. Belediye Zabıta Müdürlüğü ile İlçe Emniyet Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirilecek uygulama kapsamında, meydan, cadde, sokak, kaldırım ve park gibi ortak kullanım alanlarında bırakılan hurda otomobil, motosiklet ve bisikletlerle kullanılmayan eşyalar ve hurda görünümlü malzemeler toplanacak.

Görüntü kirliliği oluşturmasının yanı sıra güvenlik açısından da risk teşkil eden atıl durumdaki araç ve malzemelerin 30 Haziran Salı gününe kadar kaldırılması gerektiği belirtiliyor. Bu tarihten sonra kamuya açık alanlarda bırakılan sahipsiz ya da terk edilmiş materyaller ekipler tarafından toplanarak alandan uzaklaştırılacak.

Marmaris Belediyesi yetkilileri, daha temiz, düzenli ve yaşanabilir bir kent oluşturmak amacıyla yürütülecek çalışmada vatandaşların duyarlılık göstermesinin büyük önem taşıdığını ifade etti.

MARMARİS BELEDİYESİ, GÖRÜNTÜ KİRLİLİĞİNE NEDEN OLAN VE ORTAK KULLANIM ALANLARINI İŞGAL EDEN HURDA...

MARMARİS BELEDİYESİ, GÖRÜNTÜ KİRLİLİĞİNE NEDEN OLAN VE ORTAK KULLANIM ALANLARINI İŞGAL EDEN HURDA ARAÇLAR İLE ATIL DURUMDAKİ EŞYA VE MALZEMELERİN KALDIRILMASI İÇİN ÇALIŞMA BAŞLATIYOR. EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ İLE KOORDİNELİ YÜRÜTÜLECEK UYGULAMA 30 HAZİRAN’DA BAŞLAYACAK.

YORUM YAZ!..
Modal