Kuzeyyaka Semt Evi İçin Protokol İmzalandı

Kepez Belediyesi, Kuzeyyaka Mahallesi'nde yeni bir semt evi inşa etmek için hayırseverle protokol imzaladı.

08.06.2026-16:31 - (Son Güncelleme: 08.06.2026-16:31)
Kuzeyyaka Semt Evi İçin Protokol İmzalandı

Kuzeyyaka Semt Evi Projesi Başlıyor!

Kepez Belediyesi, sosyal yaşamı canlandıracak yeni bir projeye daha imza atıyor. Kuzeyyaka Mahallesi’nde kurulacak olan semt evi için imzalar atıldı.

Protokol İmzalandı

Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz ve hayırsever Murat Bahadır arasında, mahalleye kazandırılacak semt evi için iş birliği protokolü gerçekleştirildi. Başkanlık makamında düzenlenen imza töreni, projenin ilk adımı oldu.

Mahalle Kültürü ve Sosyal Dayanışma

Kuzeyyaka Mahallesi’nde yapılacak semt evi, mahalle kültürünün yaşatılmasının yanı sıra komşuluk ilişkilerini güçlendirmek amacıyla tasarlandı. Bu çok amaçlı alan, özellikle düğün, nişan, toplantı ve diğer sosyal etkinliklerde bölge sakinlerinin bir araya gelebilecekleri bir mekan olacak.

Devir ve İşleyiş

Semt evi, Kepez Belediyesi’ne ait park alanı içerisine inşa edilecek. Proje tamamlandıktan sonra, hayırsever desteğiyle elde edilen bu alan süresiz ve bedelsiz olarak Kepez Belediyesi’ne devredilecek. Bu sayede, mahalledeki sosyal dayanışmanın artırılması ve komşuluk ilişkilerinin further geliştirilmesi hedefleniyor.

Proje, Kuzeyyaka Mahallesi'nde sosyal yaşamın dinamiklerini artırarak, mahalle kültürünü canlı tutmayı amaçlıyor.

KEPEZ BELEDİYESİ, İLÇENİN SOSYAL YAŞAMINI GÜÇLENDİRECEK YENİ BİR PROJEYİ DAHA HAYATA GEÇİRİYOR....

KEPEZ BELEDİYESİ, İLÇENİN SOSYAL YAŞAMINI GÜÇLENDİRECEK YENİ BİR PROJEYİ DAHA HAYATA GEÇİRİYOR. KUZEYYAKA MAHALLESİ’NDE YAPILACAK SEMT EVİ İÇİN KEPEZ BELEDİYE BAŞKANI MESUT KOCAGÖZ VE HAYIRSEVER MURAT BAHADIR ARASINDA İŞBİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI.

YORUM YAZ!..
Modal