Muğla'nın Köyceğiz ilçesinde bulunan Meslek Yüksekokulu, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı için mezuniyet programı gerçekleştirdi.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Köyceğiz Meslek Yüksekokulu, mezuniyet törenini Köyceğiz Sinema Festival Alanı'nda düzenledi. Tören, açılış konuşmalarının ardından okulun dereceyle bitiren öğrencilere plaketlerinin verilmesiyle devam etti. Ayrıca, okul birincisi, yaş kütüğüne ismini çaktı. Mezun olan öğrenciler, diplomalarını aldıktan sonra birlikte keplerini havaya fırlatarak bu anlamlı günü kutladı.
Törende, Köyceğiz Halk Eğitim Merkezi potpori ekibinin gösterisi, davetlilere keyif dolu anlar sundu. Ayrıca, Serden Mutluşahinoğlu ve Özgür Kırlı'nın müzik ziyafetiyle etkinlik zenginleşti. Mezuniyet programı, gün batımı eşliğinde düzenlenen bir tekne turuyla sona erdi.
Yüksekokul Müdürü Doç. Dr. Hatice Ulusoy, tören sırasında öğrencilere seslenerek şunları söyledi: "Sevgili öğrencilerimiz iyi ki yolunuz Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'ndan geçti. İyi ki sizi tanıdık. Hepiniz bizim için çok önemli ve özelsiniz. Gönlünüzün güzelliği kadar ömrünüzün de uzun ve hayırlı olmasını temenni ederim. Her şey gönlünüzce olsun. Köyceğiz Meslek Yüksekokulu, bundan sonra da sizin okulunuz ve yuvanız olmaya devam edecek. Hepinizi üniversitemizin gönül elçileri olarak memleketin her köşesine gönderiyoruz. Sizleri gönülden tebrik ediyor, yaşamınızın yeni dönemine iyi dilekler ve sevgiyle uğurluyoruz. Allah'a Emanet olun. Yolunuz ve bahtınız açık olsun."
Törene, Köyceğiz Kaymakamı Mert Kumcu, kurum amirleri, çok sayıda davetli, öğrenciler ve aileleri katıldı.

KÖYCEĞİZ MESLEK YÜKSEKOKULU’NDA MEZUNİYET TÖRENİ YAPILDI