Erzincan'ın Kemaliye ilçesinde, 16 köyü ilçe merkezine bağlayan Topkapı Grup Köy Yolu'nda ikinci kat asfalt çalışmaları sürüyor. Kemaliye Kaymakamlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, Erzincan İl Özel İdaresi ile Kemaliye Köylere Hizmet Götürme Birliği koordinasyonunda yürütülen çalışmalar kapsamında toplam 50 kilometrelik güzergahta asfalt serimi devam etmektedir.
Kemaliye Kaymakamı Emirhan Arıkan, çalışmaları yerinde inceleyerek yetkililerden bilgi aldı ve sahada görev yapan personele kolaylıklar diledi. İlçenin kuzey ve kuzeybatısındaki dağlık yerleşimlerin ana ulaşım hattını oluşturan bu yol, 16 köyü birbirine ve ilçe merkezine bağlıyor.
Çalışmaların tamamlanmasıyla bölgedeki ulaşım standardının yükseltilmesi ve vatandaşların daha güvenli ve konforlu ulaşım imkânına kavuşması hedefleniyor.

ERZİNCAN'IN KEMALİYE İLÇESİNDE, 16 KÖYÜ İLÇE MERKEZİNE BAĞLAYAN TOPKAPI GRUP KÖY YOLU'NDA İKİNCİ KAT ASFALT ÇALIŞMALARI SÜRÜYOR