Vezirköprü Kaymakamı Özgür Kaya, Cumhurbaşkanlığı kararnamesi ile Bitlis’in Ahlat ilçesine atanarak ilçedeki görevini tamamladı. Kaya, 2023 yılından bu yana bulunduğu Vezirköprü'de son mesai gününde vedalaşma etkinliği düzenledi.
Görev süresinin son gününde, makamında kurum amirleri, muhtarlar, sivil toplum kuruluşları temsilcileri ve vatandaşları ağırlayan Kaymakam Kaya, kendisine iletilen samimi mesajlar karşısında duygusal anlar yaşadı. Gün içerisinde yapılan ziyaretlerde, Kaymakam Kaya'ya ilçeye sunduğu hizmetler için teşekkür edilerek, yeni görev yerinde başarı dilekleri iletildi.
Bir araya gelen kurum temsilcileri ve vatandaşlar, Kaymakam Kaya’nın ilçeye yaptığı katkılar için minnettarlıklarını ifade etti ve hatıra fotoğrafı çektirme imkanı buldu.

CUMHURBAŞKANLIĞI KARARNAMESİ İLE BİTLİS’İN AHLAT İLÇESİNE ATANAN VEZİRKÖPRÜ KAYMAKAMI ÖZGÜR KAYA, İLÇEDEKİ GÖREVİNİ TAMAMLAYARAK VEZİRKÖPRÜ’YE VEDA ETTİ.