Kemaliye Kaymakamı Emirhan Arıkan, köy ziyaretleri çerçevesinde Subaşı (Başekrek) köyünü ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya geldi.
Kemaliye Kaymakamlığından yapılan açıklamaya göre, Kaymakam Arıkan, ziyaret sırasında Köy Muhtarı Salih Cengiz Yılmaz'dan köyde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Vatandaşlarla bir araya gelen Arıkan, köy sakinleriyle sohbet ederek, talep ve önerilerini dinledi. Köyde gerçekleştirilen hizmetleri yerinde inceleyen Arıkan, yürütülen çalışmalardan dolayı Muhtar Yılmaz’a teşekkür etti.
Kaymakam Arıkan, köyde hayata geçirilen hizmetlerin vatandaşlara hayırlı olması temennisinde bulundu.

KAYMAKAM ARIKAN, SUBAŞI KÖYÜNDE VATANDAŞLARLA BULUŞTU