Trendyol Süper Lig ekiplerinden Göztepe, yaz transfer dönemine hareketli bir başlangıç yaptı. Sezonun sona ermesiyle birlikte kadro yapılanmasına hız veren İzmir temsilcisi, takımdan ayrılacak isimlerle yollarını ayırmanın yanı sıra yeni transferlerine de başladı.
Yeni sezonda kadro planlamasında yer almayan Heliton, Ekrem Kılıçarslan, Mateusz Lis, Filip Krastev ve Uğur Kaan Yıldız ile vedalaşan sarı-kırmızılı ekip, orta saha oyuncusu Efkan Bekiroğlu’nun sözleşmesini uzattı. Geçtiğimiz sezon özellikle hücum hattında ve gol yollarında yaşadığı sıkıntıları çözmeyi hedefleyen Göztepe, ilk transfer hamlelerini forvet bölgesine yaparak İngiltere Championship temsilcisi Bristol City’den Sinclair Armstrong ve Brezilya ekibi Gremio’dan Andre Henrique’yi kadrosuna kattı. Her iki oyuncuyla da 4+1 yıllık sözleşme imzalandı.
Göztepe’de yaşanan ayrılıkların ardından yeni transferlerin de kısa süre içerisinde açıklanması bekleniyor. Savunma hattında Heliton’un ayrılığıyla oluşan boşluğu doldurmak isteyen sarı-kırmızılıların, Yunanistan Süper Ligi ekiplerinden Aris forması giyen Noah Sonko Sundberg transferinde mutlu sona ulaştığı öğrenildi. Tarafların anlaşma sağladığı belirtilirken, resmi açıklamanın önümüzdeki günlerde yapılması bekleniyor.
Öte yandan, Mateusz Lis’in takımdan ayrılmasının ardından kaleci arayışlarını sürdüren Göztepe’nin, İran temsilcisi Aluminium Arak’ta forma giyen 21 yaşındaki Mohammad Khalifeh’yi transfer listesinin ilk sırasına aldığı ifade edildi.
Kadrosunu güçlendirmek için çalışmalarına devam eden Göztepe’nin, birçok oyuncuyla temas halinde olduğu ve uygun şartların oluşması durumunda resmi girişimlere başlayacağı kaydedildi.

SİNCLAİR ARMSTRONG