Gaziantep'te tehlikeli motosiklet yolculuğu dikkat çekti

Gaziantep'te bir motosiklet sürücüsü, trafikte uzanarak tehlikeli bir yolculuk yaptı. O anlar cep telefonuyla kaydedildi.

22.06.2026-15:23 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-15:23)
Gaziantep'te tehlikeli motosiklet yolculuğu dikkat çekti

Gaziantep’te bir motosiklet sürücüsü, vasıtasının üzerinde uzanarak trafiğe çıkmasıyla dikkatleri üzerine çekti. Gaziantep-Nizip D-400 karayolu'nda meydana gelen olay, diğer sürücülerin ve yoldan geçen vatandaşların güvenliğini tehlikeye attı.

Yolda ilerleyen motosikletlinin bu tehlikeli hareketi, başka bir sürücü tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Görüntülerde, motosiklet sürücüsünün yaptığı tehlikeli manevralar, izleyenlerin yüreğini ağza getirdi.

Söz konusu olay, trafik kurallarına uymanın önemini bir kez daha gözler önüne serdi. Motosiklet sürücüsünün bu davranışı yalnızca kendi canını değil, diğer sürücülerin ve yayaların da güvenliğini riske attığı belirtildi.

GAZİANTEP'TE BİR SÜRÜCÜ, KULLANDIĞI MOTOSİKLETİN ÜZERİNE UZANARAK TRAFİKTE SEYRETTİ....

GAZİANTEP'TE BİR SÜRÜCÜ, KULLANDIĞI MOTOSİKLETİN ÜZERİNE UZANARAK TRAFİKTE SEYRETTİ. MOTOSİKLETLİNİN TEHLİKELİ YOLCULUĞU İSE BAŞKA SÜRÜCÜ TARAFINDAN CEP TELEFONU KAMERASI İLE GÖRÜNTÜLENDİ.

YORUM YAZ!..
Modal