Erzurum'da düzenlenen uluslararası doğa ve ekstrem sporlar organizasyonu PalanExtreme, 50 sporcunun katılımıyla altıncı gününde yaklaşık 20 kilometre bisiklet yarışı gerçekleştirdi.
İçişleri Bakanlığının himayelerinde, RTÜK ve Erzurum Valiliğinin desteğiyle düzenlenen etkinliğe, Büyükşehir Belediyesi, Atatürk Üniversitesi, Teknik Üniversitesi ve Erzurum Macera Off-Road Doğa Sporları Kulübü de katkı sağladı. Etkinliğe 6 farklı ülkeden 160 sporcu katıldı.
Karayazı ilçesinde Köyceğiz Göleti'nden başlayan bisiklet yarışında sporcular, doğal güzellikler eşliğinde pedal çevirdi. Yarış güzergahındaki köylerden ve ilçe merkezinden vatandaşlar, sporcuları coşkuyla karşıladı.
Karayazı Kaymakamı Onur Titiz, PalanExtreme 2026 etkinliklerinin vatandaşların yoğun katılımı ile devam ettiğini belirtti. Kaymakam Titiz, şu ifadeleri kullandı: "İçişleri Bakanımız Mustafa Çiftçi'nin himayelerinde 'terörsüz Türkiye' kapsamında bu etkinliği gerçekleştiriyoruz. Yarın Çıkılgan'daki Kırk Pencereler Mağaralarında gençlik yürüyüşü yapılacak ve ardından yöresel balık ikram edilecektir. Helikopter gösterileri ile etkinliğimiz sürecek ve gece boyu çeşitli görevlerle devam edecektir. Amacımız, birlik, beraberlik ve kardeşliği tüm ülkemize duyurmak."
Kaymakam Titiz, bu vesileyle İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi'ye ve Macera Off-Road Kulübüne teşekkür ederek, 'Nice barış, kardeşlik ve huzur dolu günlere ülkemizi emanet ediyoruz' dedi.

ORGANİZASYONUN ALTINCI GÜNÜNDE KARAYAZI İLÇESİNDE KÖYCEĞİZ GÖLET'İNDEN BAŞLAYAN BİSİKLET YARIŞI YAKLAŞIK 20 KİLOMETRE KADAR SÜRDÜ.