Erzincan’ın Refahiye ilçesinde, aynı su kaynağından beslenen beş köyün içme suyu ihtiyacını karşılayacak olan 'Kardeşlik Projesi' kapsamında inşa edilen içme suyu hattı, düzenlenen bir törenle hizmete açıldı.
Bu proje, Ekecik, Çamlımülk, Çukurçimen, Muratçayırı ve Kaçak köylerini kapsıyor. Proje sayesinde, bölgedeki içme suyu altyapısının güçlendirilmesi ve özellikle yaz aylarında yaşanabilecek su sıkıntılarının önüne geçilmesi hedefleniyor.
Açılış törenine AK Parti Erzincan Milletvekili Süleyman Karaman, Vali Yardımcısı ve İl Genel Sekreteri Mehmet Emre Canpolat, Refahiye Kaymakamı Halil İbrahim Köroğlu, köy muhtarları ve vatandaşlar katıldı.
Bölge halkı tarafından memnuniyetle karşılanan bu yatırımın, köylerde yaşam kalitesini artırması ve gelecekte oluşabilecek su ihtiyacının karşılanmasına önemli katkılar sağlaması bekleniyor. Proje, kırsal bölgelerde yaşamın güçlendirilmesine yönelik çalışmalar çerçevesinde köyler arası dayanışmanın önemli bir örneği olarak değerlendirilmektedir.

REFAHİYE’DE 5 KÖYÜN ORTAK İÇME SUYU HATTI AÇILDI