Ereğli Polis Meslek Eğitim Merkezi’nde mezuniyet coşkusu

Ereğli POMEM’de 32. dönem mezuniyet töreni gerçekleştirildi, genç polisler coşku içinde mezun oldu.

25.06.2026-17:18 - (Son Güncelleme: 25.06.2026-17:18)
Ereğli Polis Meslek Eğitim Merkezi’nde mezuniyet coşkusu

Ereğli Polis Meslek Eğitim Merkezi’nde mezuniyet coşkusu

Konya’nın Ereğli ilçesinde, Polis Meslek Eğitim Merkezi (POMEM) 32. dönem mezunlarını verdi. Eğitimlerini tamamlayan polis adayları, düzenlenen törenle mezuniyet coşkusunu yaşadı.

Mesleğe yeni adım atacak olan genç polisler için gerçekleştirilen mezuniyet töreninde, protokol üyeleri polislik mesleğinin önemine dikkat çekti. Törende, mezun olan polis adayları keplerini havaya atarak, büyük bir sevinçle mezuniyetlerini kutladı. Aileleriyle bir araya gelen genç polisler, duygusal anlar yaşadı.

Törene Konya Valisi İbrahim Akın, Konya Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ahmet Murat Koru, İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Cemil Lütfi Özkul, Ereğli Kaymakamı Murat Eren, İl Emniyet Müdürü Necmettin Koç, Ereğli POMEM Müdürü Yalçın Kaya ve genç polis memuru adaylarının aileleri katıldı.

KONYA’NIN EREĞLİ İLÇESİNDE, EĞİTİMLERİNİ TAMAMLAYAN POLİS ADAYLARI DÜZENLENEN TÖRENLE MEZUNİYET...

KONYA’NIN EREĞLİ İLÇESİNDE, EĞİTİMLERİNİ TAMAMLAYAN POLİS ADAYLARI DÜZENLENEN TÖRENLE MEZUNİYET COŞKUSU YAŞADI.

YORUM YAZ!..
Modal