Zonguldak'ın Gelik beldesinde düzenlenen bir düğünde ikram edilen tavuklu pilavdan tüketen 8 kişi düğünün ardından hastaneye başvurdu. Yaşanan olayın ardından jandarma soruşturma başlattı.
Ortaya atılan iddialara göre düğün için hazırlanan ve ikram edilen tavuklu pilavı tüketen 8 kişi rahatsızlanarak Atatürk Devlet Hastanesi’ne başvurdu. Mide bulantısı ve kusma şikayetinde bulunan vatandaşlar hızlı bir şekilde tedavi altına alındı.
İlerleyen saatlerde tavuklu pilav tüketen bazı çocukların da rahatsızlandığı ve aileleri tarafından Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi’ne götürüldüğü bilgisine ulaşıldı. Hastaneye başvuran vatandaşların verdikleri ifadeler doğrultusunda jandarma tarafından soruşturma başlatıldı. Soruşturmaya ilişkin henüz bir detaya ulaşılmadı.