Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) Genel Müdürlüğü, kırsal mahallelerde sık sık arıza ve su kesintilerine neden olan içme suyu altyapısını yenilemeye devam ediyor. Bu kapsamda, Menteşe'nin Doğanköy Mahallesi'nde ekonomik ömrünü tamamlayan su isale hattının yenileme çalışmaları başladı.
Yapılan açıklamalara göre, su isale hattının yenilenmesiyle birlikte yaklaşık 36 abonenin daha sağlıklı içme suyuna erişmesi hedefleniyor. Çalışmalarda yaklaşık bir kilometre su isale hattı döşenecek.
MUSKİ Genel Müdürlüğü, yenileme çalışmalarının kapsamı hakkında şu bilgileri verdi: "Menteşe ilçesi Doğanköy Mahallesi Değirmen Mevkii’nde, ekonomik ömrünü tamamlayan ve sık arızalara neden olan içme suyu şebeke hattında yenileme çalışması başlattık. Bölgede yaşanan arızalar nedeniyle vatandaşlarımız zaman zaman mağduriyet yaşıyordu. Bin metre içme suyu şebeke hattı ve yaklaşık 36 abone hattının yenileneceği çalışmalarımızın tamamlanmasıyla birlikte bölgedeki arıza ve su kesintilerini en aza indirerek kesintisiz içme suyu hizmeti sunacağız.\ Büyükşehir Belediye Başkanımız Ahmet Aras'ın talimatları doğrultusunda, ilimiz genelinde kullanım ömrünü tamamlayan içme suyu hatlarının yenilenmesine büyük önem veriyoruz."

MENTEŞE DOĞANKÖY MAHALLESİNİN İÇME SUYU ALTYAPISI YENİLENİYOR