Didim’de salatalıklardan pestisit numuneleri alındı

Didim'de, hasat öncesi salatalık tarlalarında pestisit kontrolü yapıldı ve numuneler laboratuvara gönderildi.

23.06.2026-14:07 - (Son Güncelleme: 23.06.2026-14:07)
Didim’de salatalıklardan pestisit numuneleri alındı

Aydın’ın Didim ilçesinde hasat öncesi pestisit kontrolü gerçekleştiren ilçe tarım ekipleri, salatalık numuneleri aldı.

Didim İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerince yürütülen saha çalışmaları aralıksız sürmektedir. Bu kapsamda ekipler, hasat öncesinde salatalık ekili tarlalarda kontroller gerçekleştirdi. Tarım ve Orman Bakanlığı’nın pestisit kontrol programı çerçevesinde yapılan çalışmalarla, salatalık numuneleri teknik personeller tarafından alındı.

Alınan numuneler, analizlerinin yapılması için uygun şartlarda laboratuvara gönderildi. Didim İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, vatandaşların güvenilir gıdaya ulaşabilmesi adına kontrollerin belli periyotlarda devam edeceğini belirtti.

AYDIN'IN DİDİM İLÇESİNDE HASAT ÖNCESİNDE PESTİSİT KONTROLÜ GERÇEKLEŞTİREN İLÇE TARIM EKİPLERİ...

AYDIN'IN DİDİM İLÇESİNDE HASAT ÖNCESİNDE PESTİSİT KONTROLÜ GERÇEKLEŞTİREN İLÇE TARIM EKİPLERİ, SALATALIK NUMUNELERİ ALDI.

YORUM YAZ!..
Modal