Dicle Kaymakamı Atış, jandarma personeline başarı belgesi takdim etti

Dicle Kaymakamı Mustafa Atış, jandarma personeline özverili çalışmaları dolayısıyla başarı belgesi verdi.

22.06.2026-10:16 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-10:16)
Dicle Kaymakamı Atış, jandarma personeline başarı belgesi takdim etti

Diyarbakır’ın Dicle Kaymakamı Mustafa Atış, ilçede jandarma sorumluluk bölgesinde asayiş ve güvenlik için fedakarca çalışan başarılı askerlere başarı belgesi takdim etti.

Devletin bekası, milletin huzur ve güveni için mesai mefhumu gözetmeden görev yapan jandarma personeline kolaylıklar dileyen Kaymakam Atış, İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Salih Yahya Koca ve diğer başarılı jandarma personeline belgesi verdi.

Kaymakam Atış, jandarmanın kuruluşundan bugüne kadar gösterdiği sarsılmaz duruşla kamu düzenini sağladığını belirtti. “Kahraman jandarmamız, köklü tarihi, disiplini ve üstün vazife anlayışıyla milletimizin en temel güvencelerinden biridir,” ifadelerini kullanan Atış, ilçede başarılı çalışmalar yürüten kolluk kuvvetlerini tebrik etti.

Ayrıca, Atış, “Jandarmamız özverili çalışmalarıyla gönlümüzde de yaşamaya devam edecektir. Bu vesileyle bir kez daha vatan uğruna şehadete eren aziz şehitlerimize Allah’tan rahmet, gazilerimize sağlıklı ve hayırlı ömür diliyorum,” diyerek tekrardan jandarma personelinin göstermiş olduğu üstün gayretlerinden dolayı tebrik etti.

DİYARBAKIR'IN DİCLE KAYMAKAMI MUSTAFA ATIŞ, İLÇEDE JANDARMA SORUMLULUK BÖLGESİNDE ASAYİŞ VE...

DİYARBAKIR'IN DİCLE KAYMAKAMI MUSTAFA ATIŞ, İLÇEDE JANDARMA SORUMLULUK BÖLGESİNDE ASAYİŞ VE GÜVENLİK İÇİN FEDAKARCA ÇALIŞAN BAŞARILI ASKERLERE BAŞARI BELGESİNİ VERDİ.

YORUM YAZ!..
Modal