Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş’ı kabul etti. Özel görüşmede, ilçede devam eden projeler hakkında bilgi veren Başkan Tombaş, yeni proje ve yatırımlarına ilişkin çalışmalarını da aktardı.
Başkan Tombaş, Başkent’te üst düzey ziyaretlerini sürdürüyor. AK Parti TBMM Grup Toplantısı’na katılan Tombaş, toplantının ardından Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından özel olarak kabul edildi. Görüşmede, Sultanbeyli’de hayata geçirilen hizmetler, sürmekte olan çalışmalar ve önümüzdeki dönemde planlanan yatırımlar değerlendirildi.
Görüşmenin Sultanbeyli adına verimli geçtiğini ifade eden Başkan Tombaş, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın ilçeye ve hemşehrilere selamlarını iletti. Ayrıca; AK Parti İstanbul İl Başkanı Abdullah Özdemir ile İstanbul Milletvekilleri Yahya Çelik ve Hasan Turan ile İlçe Başkanı Ayhan Üşdi de görüşmede yer aldı.
Görüşmeye ilişkin Başkan Ali Tombaş, şunları söyledi: “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın başkanlığında düzenlenen AK Parti TBMM Grup Toplantısı’na katıldık. Toplantının ardından Sayın Cumhurbaşkanımızla bir araya gelerek Sultanbeyli’de yürüttüğümüz çalışmaları, devam eden yatırımlarımızı ve yeni dönem hedeflerimizi arz etme imkânı bulduk. Eğitimden spora, ulaşımdan sosyal yaşam alanlarına kadar hemşehrilerimizin ihtiyaçlarını önceleyen, yaşam kalitesini yükselten hizmetleri ilçemize kazandırmayı sürdürüyoruz. Attığımız her adımda, milletimize hizmet etme sorumluluğuyla ve ilçemizin geleceğini önceleyen bir vizyonla hareket ediyoruz. Cumhurbaşkanımızın liderliğinde başlattığımız hizmet yolculuğunu kararlılıkla sürdürüyoruz. Sultanbeyli’ye yeni yatırımlar kazandırmak, hemşehrilerimizin hayatını kolaylaştıran projeleri hayata geçirmek için gece gündüz çalışmaya devam edeceğiz. İlçemize gösterdikleri ilgi, destek ve güven için muhterem Cumhurbaşkanımıza tüm hemşehrilerimiz adına şükranlarımı sunuyorum.”

CUMHURBAŞKANI RECEP TAYYİP ERDOĞAN, SULTANBEYLİ BELEDİYE BAŞKANI ALİ TOMBAŞ’I KABUL ETTİ. AK PARTİ İSTANBUL İL BAŞKANI ABDULLAH ÖZDEMİR, İSTANBUL MİLLETVEKİLLERİ YAHYA ÇELİK VE HASAN TURAN İLE İLÇE BAŞKANI AYHAN ÜŞDİ GÖRÜŞMEDE YER ALDI.