Çermik'te yol yapımındaki gecikme sonrası başkan özür diledi

Çermik'te yağışlar nedeniyle geciken yol yapımının ardından Belediye Başkanı özür diledi.

23.06.2026-12:36 - (Son Güncelleme: 23.06.2026-12:36)
Çermik'te yol yapımındaki gecikme sonrası başkan özür diledi

Diyarbakır’ın Çermik ilçesinde, yağışların yol yapım çalışmalarını etkilemesi üzerine Belediye Başkanı Şehmus Karamehmetoğlu, vatandaşlardan özür diledi.

Tepe Mahallesi Altınbağlar Küme Evleri Sokak’ta kilitli parke taşı yapımına başlandığını belirten Başkan Karamehmetoğlu, alt yapı çalışmaları nedeniyle yolun yapımında gecikmeler yaşandığını söyledi.

Başkan Karamehmetoğlu, yaşanan mağduriyetlerden dolayı üzgün olduklarını ifade ederek, sürücü ve yayalar için daha konforlu bir yol sunmayı hedeflediklerini aktardı. ''Güzel bir yol çalışması ile kendimizi affettirmek istiyoruz'' dedi.

DİYARBAKIR’IN ÇERMİK İLÇESİNDE YAĞIŞLARDAN DOLAYI YOL YAPIMI GECİKİNCE, BELEDİYE BAŞKANI ŞEHMUS...

DİYARBAKIR’IN ÇERMİK İLÇESİNDE YAĞIŞLARDAN DOLAYI YOL YAPIMI GECİKİNCE, BELEDİYE BAŞKANI ŞEHMUS KARAMEHMETOĞLU VATANDAŞLARDAN ÖZÜR DİLEDİ.

YORUM YAZ!..
Modal