Çerkezköy'de kadınlara aile içi iletişim semineri verildi

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, Çerkezköy'de kadınlara yönelik 'Aile İçi İletişim' semineri düzenledi.

25.06.2026-17:07 - (Son Güncelleme: 25.06.2026-17:07)
Çerkezköy'de kadınlara aile içi iletişim semineri verildi

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi tarafından, kadınlara yönelik "Aile İçi İletişim" konulu bir seminer düzenlendi.

Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı Kadın ve Aile Hizmetleri Şube Müdürlüğü tarafından Çerkezköy ilçesindeki Kızılpınar TEK Atölye'de gerçekleştirilen seminerde, Sosyal Hizmet Uzmanı Simge Nur Öksüz katılımcılara aile kültürü, aile değerleri ve sağlıklı iletişim yöntemleri hakkında bilgiler sundu.

Öksüz, aile bireyleri arasındaki iletişimin güçlendirilmesinin, toplumun temel yapı taşı olan aile kurumunun sağlamlaşmasında kritik bir rol oynadığını ifade etti.

Seminerde empati kurmanın, etkili iletişim becerilerini geliştirmenin ve sorun çözme yöntemlerinin aile yaşamındaki önemi üzerinde duruldu. Ayrıca, aile içi iletişimin çocukların sosyal gelişimlerine doğrudan katkı sağladığı vurgulandı.

Aile bireyleri arasında yaşanan çatışma ve anlaşmazlıkların yapıcı yöntemlerle çözülebileceği belirtildi. Birlikte kaliteli zaman geçirmenin aile bağlarını güçlendirdiği ve sağlıklı iletişimi desteklediği ifade edildi.

TEKİRDAĞ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ TARAFINDAN ÇERKEZKÖY İLÇESİNDEKİ KIZILPINAR TEK ATÖLYE'DE KADINLARA...

TEKİRDAĞ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ TARAFINDAN ÇERKEZKÖY İLÇESİNDEKİ KIZILPINAR TEK ATÖLYE'DE KADINLARA YÖNELİK "AİLE İÇİ İLETİŞİM" KONULU SEMİNER DÜZENLENDİ.

YORUM YAZ!..
Modal