Bursa'da seyir halindeki servis otobüsü yangın çıkararak alevlere teslim oldu

Bursa Mustafakemalpaşa'da bir servis otobüsünde çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından kontrol altına alındı.

25.06.2026-22:12 - (Son Güncelleme: 25.06.2026-22:12)
Bursa'da seyir halindeki servis otobüsü yangın çıkararak alevlere teslim oldu

Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesinde, seyir halindeki bir servis otobüsü, motor bölümünde çıkan yangın sonucu alevlere teslim oldu. Olay, Organize Sanayi Bölgesi Yolu üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, otobüsün motor kısmında henüz belirlenemeyen bir sebepten dolayı yangın çıktı.

Durumu fark eden sürücü, aracı yol kenarına çekerek güvenli bir şekilde dışarı çıktı. Kısa sürede alevler, otobüsü sararken, çevredekilerin paniği cep telefonu kameralarına yansıdı. Yangın ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Ekiplerin hızlı müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yangında can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, servis otobüsü kullanılamaz hale geldi. Yangının sıçrayarak yol kenarındaki otluk alana da zarar verdiği öğrenildi. Olayla ilgili yangın çıkış nedeni üzerinde inceleme başlatıldı.

BURSA'DA SEYİR HALİNDEKİ SERVİS OTOBÜSÜ, MOTOR BÖLÜMÜNDE ÇIKAN YANGIN SONUCU ALEVLERE TESLİM OLDU....

BURSA'DA SEYİR HALİNDEKİ SERVİS OTOBÜSÜ, MOTOR BÖLÜMÜNDE ÇIKAN YANGIN SONUCU ALEVLERE TESLİM OLDU. KORKU DOLU ANLAR CEP TELEFONU KAMERASINA YANSIDI.

YORUM YAZ!..
Modal