Bünyan'da tarih ve lezzetin buluştuğu nokta 'Değirmen Restoran' açıldı

Bünyan Belediyesi tarafından restore edilen asırlık değirmen, Değirmen Restoran olarak hizmet vermeye başladı.

27.06.2026-21:54 - (Son Güncelleme: 27.06.2026-21:54)
Bünyan'da tarih ve lezzetin buluştuğu nokta 'Değirmen Restoran' açıldı

Bünyan Belediyesi tarafından tarihi dokusu korunarak restore edilen bir asırlık değirmen, restoran olarak hizmet vermeye başladı. Değirmen Restoran, tarih ve lezzeti bir araya getiriyor.

100 yıllık köklü bir geçmişe sahip olan yapı, kapsamlı bir restorasyon çalışmasından geçirilerek, günümüzün ihtiyaçlarına uygun bir restoran haline getirildi. Bu dönüşüm, Değirmen Restoran'ın modern bir kimlik kazanmasını sağlarken, bölgemizin kültürel mirasına sahip çıkıyor ve ekonomik hayata katkı sağlıyor.

Açılışta konuşan Bünyan Belediye Başkanı Selahattin Metin, protokol üyelerini selamlayarak projenin Bünyan’a hayırlı olması temennisinde bulundu. Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, "Bünyan’ımızın güzel insanları, gerçekten bu sıcak ilgiyle bizleri karşıladıkları için teşekkür ediyorum. Yapılan çalışmalar hayırlı olsun" dedi.

Kayseri Valisi Gökmen Çiçek ise Değirmen Restoran’ın Kayserililere hafta sonu güzel bir ortam sunacağını vurgulayarak, projenin hayata geçirilmesinde emeği geçenleri tebrik etti: "Selahattin Başkan, bu restoranı Kayserililerin nezih ortamlarda aileleriyle vakit geçirecekleri bir yer haline getireceğini söyledi. Buranın bu hale gelmesi sadece emek ve vizyonla mümkün oldu. Bu, sadece Bünyan için değil, Kayseri için de önemli bir yapı oldu" dedi.

Protokol üyelerinin katılımıyla kurdelenin kesilmesiyle Değirmen Restoran’ın açılışı gerçekleştirildi. Açılışa Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, Bünyan Belediye Başkanı Selahattin Metin ve birçok vatandaş katıldı.

Bünyan’da tarih ve lezzetin buluştuğu nokta ‘Değirmen Restoran’ açıldı

Bünyan’da tarih ve lezzetin buluştuğu nokta ‘Değirmen Restoran’ açıldı

YORUM YAZ!..
Modal