Afyonkarahisar’ın Bolvadin ilçesinde, hayırsever vatandaşlar ve esnafın destekleriyle imece usulü toplanan 80 bin lira ile hazırlanan 2 bin kap aşure ve Osmanlı şerbeti vatandaşlara ikram edildi.
Bolvadin ilçesinde Muharrem ayının manevi iklimi, geleneksel aşure etkinliğiyle yaşatılmaya devam ediyor. Hacı Mahmut Camii cemaati öncülüğünde, ilçe esnafı ve hayırsever vatandaşların katkı verdiği organizasyonda kısa sürede 80 bin lira bağış toplandı.
Toplanan desteklerle dev kazanlarda özenle hazırlanan aşureler ve Osmanlı şerbeti, gün boyunca kurulan alanlarda yaklaşık 2 bin kişiye dağıtıldı. Birlik, beraberlik ve paylaşma duygularının ön plana çıktığı etkinlik, Bolvadinli vatandaşlardan yoğun ilgi gördü. Muharrem ayının bereketini birlikte paylaşan ilçe halkı, toplumsal dayanışma ve yardımlaşmanın en güzel örneklerinden birine daha imza attı.

AFYONKARAHİSAR’IN BOLVADİN İLÇESİNDE, HAYIRSEVER VATANDAŞLAR VE ESNAFIN DESTEĞİYLE İMECE USULÜ TOPLANAN 80 BİN LİRA İLE HAZIRLANAN 2 BİN KAP AŞURE VE OSMANLI ŞERBETİ VATANDAŞLARA İKRAM EDİLDİ.