Birecik'te halk soruyor, başkan cevaplıyor programı gerçekleştirildi

Birecik'te yapılan 'Halk soruyor, başkan cevaplıyor' programında, Başkan Mehmet Begit vatandaşların sorunlarını dinledi.

25.06.2026-10:03 - (Son Güncelleme: 25.06.2026-10:03)
Birecik'te halk soruyor, başkan cevaplıyor programı gerçekleştirildi

Birecik’te 'Halk soruyor, başkan cevaplıyor' programı düzenlendi

Şanlıurfa'nın Birecik ilçesinde, Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit, vatandaşların sorun ve taleplerini dinlemek amacıyla 'Halk soruyor, başkan cevaplıyor' adlı bir program düzenledi. Yerel halkın yanı sıra muhtarlar, siyasi parti temsilcileri ve kanaat önderlerinin katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikte, mahalle ve köylerin ihtiyaçları detaylı bir şekilde ele alındı.

Programa katılan vatandaşlar, doğrudan Belediye Başkanı Mehmet Begit'e sorunlarını ve önerilerini iletme imkanı buldu. Toplantıda, bazı mahallelerin özellikle beklediği hizmetlerin önceliği gündeme geldi.

Başkan Begit, konuya ilişkin değerlendirmesinde, belediye hizmetlerinin tüm mahalle ve kırsal yerleşimlere eşit şekilde ulaştırılması gerektiğini vurguladı. Bugüne kadar olduğu gibi, görev süresi boyunca da ayrım gözetmeksizin hizmet etmeye devam edeceklerini ifade etti. Bu eşit hizmet anlayışı, programda bulunan vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılandı.

Etkinlik, vatandaşların taleplerinin dinlenmesinin ardından başarıyla sona erdi.

BAŞKAN MEHMET BEGİT YAPILAN ÇALIŞMALARI AKTARDI

BAŞKAN MEHMET BEGİT YAPILAN ÇALIŞMALARI AKTARDI

YORUM YAZ!..
Modal