Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, mahalle buluşmaları kapsamında Konuralp Şehit Muhtar Demir Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi. Mahalle toplantılarının seçim çalışması olmadığını vurgulayan Başkan Özlü, 'Biz insanımızla, vatandaşımızla bütünleşen bir yönetim anlayışını benimsedik. 64 mahallemizin tamamına gideceğiz, insanımızla yüzleşeceğiz.' dedi.
Başkan Özlü, “Vatandaş Soruyor Başkan Cevaplıyor” adı altında düzenlenen bu buluşmanın altıncı kez yapıldığını ifade etti. Toplantıda, mahalle buluşmalarının seçim dönemleriyle sınırlı olmaması gerektiğini belirten Özlü, 'Biz bu toplantıları insanımızı belediyeye, ayağımıza davet etmemek, ayağına gitmek için planladık.' dedi.
Özlü, vatandaşlarla açık bir iletişim kurmayı önemsediklerinin altını çizerek, 'Yaptıklarımızı yaptık, yapamadıklarımızı yapamadık diyeceğiz. Bilgi kirliliği oluşturarak itibar zedelemeye çalışanlara müsaade etmeyiz.' ifadelerini kullandı.
Belediyeye ait taşınmazların satışıyla ilgili eleştirilere yanıt veren Özlü, 'Bizim sattığımız belediye yerlerinin tamamı 54 dönümdür. Bu parselleri ekonomiye kazandırıyoruz.' şeklinde konuştu.
Başkan Özlü, Düzce için günde 16 saat çalıştığını belirterek, 'Emin olun Düzce Belediyesi çalışıyor. Biz ne yapıyorsak arkasında çok ciddi bir hazırlık çalışması var.' dedi. Ayrıca, antik tiyatronun restorasyon çalışmalarının yakında başlayacağını söyledi.
Başkan Özlü, konuşmalarının ardından mahalle sakinlerinin istek ve taleplerini dinledi. İlgili birim yöneticilerine gereken çalışmaların yapılması konusunda talimat verdi. Bu program kapsamında, Düzce Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü çocuklar için spor etkinlikleri düzenledi ve çeşitli ikramlarda bulunuldu.

DÜZCE BELEDİYE BAŞKANI DR. FARUK ÖZLÜ, “VATANDAŞ SORUYOR BAŞKAN CEVAPLIYOR” MAHALLE BULUŞMALARI KAPSAMINDA KONURALP ŞEHİT MUHTAR DEMİR MAHALLESİ SAKİNLERİYLE BİR ARAYA GELDİ.