Başkan Büyükkılıç, doğa yürüyüşünde sporseverlerle bir araya geldi

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Büyükkılıç, doğa yürüyüşünde vatandaşlarla bir araya gelerek sporun önemini vurguladı.

28.06.2026-15:41 - (Son Güncelleme: 28.06.2026-15:41)
Başkan Büyükkılıç, doğa yürüyüşünde sporseverlerle bir araya geldi

Başkan Büyükkılıç, doğa yürüyüşünde sporseverlerle bir araya geldi

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, eşi Dr. Necmiye Büyükkılıç ile birlikte Spor A.Ş. tarafından düzenlenen Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü etkinliğinde Kayserililerle bir araya geldi. Başkan Büyükkılıç, yaz mevsimini doğayla iç içe, hareket dolu ve keyifli bir etkinlikle karşılamayı amaçlayan organizasyonda Erciyes manzarası eşliğinde sporseverlerle birlikte yürüyüş yaparak spor ve doğa sevgisine dikkat çekti.

Dr. Memduh Büyükkılıç yönetimindeki Kayseri Büyükşehir Belediyesi, sporla iç içe sağlıklı bir yaşamı tüm Kayserililerin yaşam şekli haline getirme yönündeki yatırım ve hizmetlerine devam ederken, Başkan Büyükkılıç bu doğrultudaki etkinliklerde vatandaşlarla bir araya gelmeye özen gösteriyor. Bu kapsamda, 2029 Dünya Spor Başkenti Kayseri’nin spor alanındaki lider kuruluşu olan Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş. tarafından Ali Dağı’nda düzenlenen Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü etkinliğine katıldı.

Yürüyüşe katılan Başkan Büyükkılıç, sabahın ilk ışıklarında Kayserililerle doğa içinde bir yürüyüş gerçekleştirdi. Yürüyüş boyunca vatandaşlarla samimi sohbetler gerçekleştiren Başkan, çocuklarla da yakından ilgilendi. Yürüyüşün ardından Ali Dağı 360’ta doğa ve sporseverlerle buluşan Başkan Büyükkılıç, alanda Spor A.Ş. tarafından kurulan stantları ziyaret ederek vatandaşlarla sohbet etti. Etkinlikte sporseverlere hitap eden Başkan Büyükkılıç, düzenlenen organizasyondan dolayı Spor A.Ş. Genel Koordinatörü Fatih Çağan ve ekibine teşekkür etti.

Başkan Büyükkılıç, katılımcıların yaklaşık 9 kilometrelik yürüyüş parkurunda güne enerjik bir başlangıç yaptıklarını belirterek, "Spor A.Ş.’mizin bu tür etkinliklerle halkımızı buluşturma yönündeki gayretlerini sürdürebilmesini temenni ediyorum. Millet bahçemizde onlarca etkinlik yapılıyor ama farklı bölgelerde gençlerimize fırsat veren böyle güzel çalışmalara imza atmak herkese nasip olmaz" dedi.

Büyükkılıç, organizasyona katılan sporseverlere hitap ederek, "İyi ki varsınız. Sevgili gençlerimizi özellikle tebrik ediyorum. Aramızda bulunan basın mensupları dostlarımıza da teşekkür ediyorum. Bu güzel hizmeti veren ekibimizi ayrıca kutluyorum. Sağ olun, var olun. Bir başka etkinlikte buluşmak üzere" şeklinde konuştu.

Spor A.Ş.’nin Yaza Merhaba Doğa Yürüyüşü etkinliğine katılan vatandaşlar, doğanın eşsiz atmosferinde sabah yürüyüşüyle güne enerjik bir başlangıç yapmanın yanı sıra çeşitli sportif ve interaktif oyun alanlarında keyifli anlar yaşadı. Ücretsiz olarak düzenlenen etkinlikte katılımcılara sabah kahvaltısı ile çay ve su ikramı da yapıldı. Pazar sabahı saat 08.00’de başlayan etkinlik, sporun birleştirici gücünü doğayla buluşturarak her yaştan vatandaş için keyifli bir yaz buluşmasına sahne oldu.

KAYSERİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI DR. MEMDUH BÜYÜKKILIÇ; EŞİ DR. NECMİYE BÜYÜKKILIÇ İLE BİRLİKTE...

KAYSERİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI DR. MEMDUH BÜYÜKKILIÇ; EŞİ DR. NECMİYE BÜYÜKKILIÇ İLE BİRLİKTE SPOR A.Ş. TARAFINDAN DÜZENLENEN YAZA MERHABA DOĞA YÜRÜYÜŞÜ ETKİNLİĞİNDE KAYSERİLİLERLE BİR ARAYA GELDİ.

YORUM YAZ!..
Modal