Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın, Değirmen Boğazı Mesire Alanı’nda düzenlenen Emekliler Pikniği'nde vatandaşlarla buluştu. Emekli nüfusunun yoğun olduğu Balıkesir’de emeklilerin yaşamını kolaylaştırmaya yönelik projeler geliştirdiklerini vurgulayan Akın, "Emekliler Haftası Türkiye’de bir hafta, Balıkesir’de 365 gün." dedi.
Balıkesir Büyükşehir Belediyesi ve Balıkesir Kent Konseyi iş birliğiyle düzenlenen etkinlik, emeklilerin katılımıyla renklendi. Müzik konserleri, ikramlar ve çeşitli sosyal aktivitelerle dolu piknikte, Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın, CHP Balıkesir Milletvekili Serkan Sarı ve Balıkesir Kent Konseyi Başkanı Sevinç Baykan Özden de yer aldı. Başkan Akın, vatandaşlarla sohbet ederek etkinliğe neşe kattı.
Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın, emeklilere yönelik sosyal projelerin artırılacağını belirterek, emeklilerin aileleriyle birlikte deniz keyfi yapabilecekleri yeni bir çalışma üzerinde de çalıştıklarını ifade etti. "Şu anda Balıkesir’de 400 binin üzerinde emeklimiz var. Bu durum bizlere önemli bir sorumluluk yüklüyor." dedi.
Akın, emeklilerin daha iyi sosyal yaşam alanlarında keyifli vakit geçirmeleri için hizmetlerinin hamlelerine devam edeceklerini söyledi ve "Tüm zorluklara rağmen destek vermeye devam ediyoruz. Tüm emeklilerimizin Emekliler Haftası’nı yürekten kutluyorum." dedi.
CHP Balıkesir Milletvekili Serkan Sarı, etkinlikte yaptığı konuşmada "Kentimiz için güzel bir mücadele veriliyor. Bunu başarmak için çalışıyoruz." dedi.
Etkinlikte katılımcılar da duydukları memnuniyeti dile getirdi. Zeynep Ayla Gürbüz, "Bu tür güzel organizasyonlar için Ahmet Akın Başkanımıza teşekkür ederiz." dedi. Dilek Ordu, "Emeklilerin düşünülmesi bizleri mutlu ediyor." ifadelerini kullandı. Ali Çalışkan ise, "Ahmet Başkan’a tüm emekliler adına teşekkür ediyorum." sözleriyle etkinliği değerlendirdi. Hamza Özçelik de, "Etkinlikler bizler için çok değerli; kaynaşmamıza katkı sağlıyor." dedi.

BALIKESİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI AHMET AKIN, DEĞİRMEN BOĞAZI MESİRE ALANI’NDA DÜZENLENEN EMEKLİLER PİKNİĞİNDE VATANDAŞLARLA BİR ARAYA GELDİ.