Aydın-Denizli otoyolunda gerçekleşen feci kaza, bir otomobil ile yolcu otobüsünün karışması sonucu meydana geldi. Otobüs, kontrolden çıkarak bariyerlere çarptı.
Olay hakkında edinilen bilgilere göre, kazada 1’i ağır olmak üzere toplamda 20 kişi yaralandı. Kaza sonrası 112 Acil Çağrı Merkezi’ne yapılan ihbar üzerine bölgeye sağlık, jandarma, AFAD ve Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi.
Kısa sürede olay yerine ulaşan ekipler, yaralılara müdahalede bulundu. Yaralılar arasında ilk müdahaleleri yapılan 11 kişi, ambulanslarla Denizli’deki hastanelere kaldırıldı. Ayrıca 9 kişi de ambulanslar ve özel bir araçla Nazilli Devlet Hastanesi’ne yönlendirildi.
Olayla ilgili soruşturma sürdürülmektedir.

AYDIN-DENİZLİ OTOYOLUNDA OTOMOBİL İLE YOLCU OTOBÜSÜNÜN KARIŞTIĞI KAZADA KONTROLDEN ÇIKAN YOLCU OTOBÜSÜ BARİYERLERE ÇARPARKEN KAZADA 1'İ AĞIR 20 KİŞİ YARALANDI.