Antalya’da park halindeki araçta yangın vatandaşlar tarafından söndürüldü

Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde park halindeki aracın klima bölümünde çıkan yangın, çevredekilerin müdahalesiyle kontrol altına alındı.

22.06.2026-10:23 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-10:23)
Antalya’da park halindeki araçta yangın vatandaşlar tarafından söndürüldü

Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde park halindeki bir aracın klima bölümünde çıkan yangın, çevredeki vatandaşların hızlı müdahalesiyle kontrol altına alındı. Olay, dün akşam saat 19.30 sıralarında Altındağ Mahallesi 169 Sokak üzerinde meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, park halindeki plakası öğrenilemeyen bir aracın üst kısmında bulunan klima ünitesinde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Aracın üst kısmındaki alevleri gören çevredeki vatandaşlar, durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi ve adrese polis ile itfaiye ekipleri yönlendirildi.

Yangını fark eden bir vatandaş, olay yerine intikal eden profesyonel ekipler gelmeden önce yangına müdahale etmek için aracın üzerine çıktı. Eline aldığı yangın söndürme tüpü ile alevlere müdahale eden bu cesur vatandaş, yangının büyümesini engelleyerek önemli bir rol üstlendi.

Kısa süre içerisinde olay yerine ulaşan Antalya Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı'na bağlı ekipler, vatandaşların müdahale ettiği yangında soğutma çalışması yaparak durumu tamamen kontrol altına aldı.

ANTALYA’DA PARK HALİNDEKİ ARACIN KLİMA BÖLÜMÜNDE ÇIKAN YANGIN VATANDAŞLAR TARAFINDAN...

ANTALYA’DA PARK HALİNDEKİ ARACIN KLİMA BÖLÜMÜNDE ÇIKAN YANGIN VATANDAŞLAR TARAFINDAN SÖNDÜRÜLDÜ.

YORUM YAZ!..
Modal