Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek, 36. NATO Zirvesi öncesi alınan güvenlik önlemlerini denetlemek üzere Yenimahalle ve Keçiören ilçelerinde incelemelerde bulundu.
7-8 Temmuz tarihlerinde Ankara’da gerçekleştirilecek olan zirve için, motosikletli polis timleri, trafik ekipleri, özel harekat, terörle mücadele ve narkotik ekipleri tarafından "Turkuaz" operasyonu düzenlendi. Emniyet Müdürü Yüksek, bu uygulamaları yerinde izledi.
Denetim sırasında, vatandaşlar Yüksek'e yoğun ilgi gösterdi. Yüksek, halkla sohbet ederek onların sorunlarını dinledi ve bu süreçte, "Başkentin huzuru Türkiye’nin huzurudur" ifadesiyle, vatandaşların güvenliğini sağlamak için çalışmalara devam edeceklerini belirtti.

ANKARA İL EMNİYET MÜDÜRÜ MAKSUT YÜKSEK, YENİMAHALLE VE KEÇİÖREN'DE 36. NATO ZİRVESİ ÖNCESİ ALINAN ÖNLEMLERİ DENETLEDİ AYRICA FOTOĞRAF ÇEKTİRMEYİ DE İHMAL ETMEDİ.