Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Kalkınma Ajansları Genel Müdürlüğü koordinasyonunda düzenlenen Siber Vatan Programının final yarışmasında 26 takım arasında zirveye çıkan ekip,Serdengeçtiler Takımı, Antalya, Burdur ve Isparta'yı başarıyla temsil etti.
Hacettepe Üniversitesi'nde gerçekleşen bu yılki finalde, takımlar 6 saatlik bir yarışmada senaryoları uygulayarak mücadele etti. Final programında ödüllerini Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Oruç Baba İnanın elinden alan takım üyeleri, büyük bir sevinç yaşadı.
Kapanış etkinliğine iştirak eden Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Oruç Baba İnan, dijitalleşme ve siber güvenlik konularındaki desteklerinin süreceğini belirtti. Hacettepe Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Cahit Güran ise, bu tür çalışmalara devam edeceklerini vurguladı.
Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı (BAKA) Uzmanı Oğuzhan Ataman, Serdengeçtiler Takımı’nın başarılarını övdü ve çalışmaları nedeniyle genç katılımcılara tebriklerini sundu. “Bu genç kardeşlerimiz, ülkemizin Milli Teknoloji Hamlesi vizyonunun ete, kemiğe bürünmüş birer örneğidir” diyerek gurur duyduğunu belirtti.
SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI KALKINMA AJANSLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ KOORDİNASYONUNDA YAPILAN SİBER VATAN PROGRAMI'NIN FİNAL YARIŞMASINDA 26 TAKIM ARASINDAN ANTALYA, BURDUR VE ISPARTA'YI TEMSİL EDEN SERDENGEÇTİLER TAKIMI BİRİNCİ OLDU.