Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde, Kütahya Rehberlik ve Araştırma Merkezi (RAM) tarafından düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Rehber Öğretmenler Toplantısı tamamlandı.
Toplantı, müdürlük binasındaki Beylerbeyi Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi. Programa, İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz ve Kütahya’da görev yapan rehber öğretmenler katıldı. Toplantının açılışında bir konuşma yapan Müdür Yılmaz, geride bırakılan 2025-2026 eğitim öğretim yılının genel bir değerlendirmesini yaptı.
Müdür Yılmaz, konuşmasında, bütüncül rehberlik anlayışı çerçevesinde okullarda yürütülen Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik (PDR) hizmetlerinin önemine değinerek, özverili çalışmalarından dolayı tüm rehber öğretmenlere teşekkür etti.
Toplantı, yıl boyunca karşılaşılan durumların istişare edilmesi ve gelecek eğitim öğretim yılına dair planlamaların görüşülmesi ile sona erdi.
KÜTAHYA'DA SENE SONU REHBER ÖĞRETMENLER TOPLANTISI DÜZENLENDİ