02.05.2020-13:42
(Son Güncelleme:02.05.2020-13:45)
Ekonomik yönden zor zamanlar yaşayan Fenerbahçe için yeni tip coronavirüsün faturası şimdiden ağır oldu. Neredeyse iki aylık zamanda sarı- lacivertliler; döviz kurunun yükselmesi, yayıncı kuruluş ve sponsor ücretlerinin verilememesi gibi birçok nedenden ötürü zor zamanlar yaşıyor. Salgın öncesi döviz ödemelerinin Türk Lirası’na döndürülme şansının gitmesi de zararı tetikledi. Başkanvekili Burhan Karaçam dövizdeki her 1 liralık yükselişin takıma 300 milyon lira zarara neden olduğunu belirtmişti.
BORÇLAR FAZLALAŞIYOR
Ödemelerin yüzde 80’i döviz olan Fenerbahçe’nin iki aylık zamanda dolar kurunun 6 liralardan 7 liraya kadar çıkması nedeniyle neredeyse 300 milyon lira zarar etti. Daha önce bu borçları Türk Lirası’na döndürme imkanı yüzde 23’lük faiz nedeniyle reddedilmişti. Dövizin yükselişinin bu faiz oranının altında olacağı öngörüldü. Fakat bu durum yaşanmadı. Şu zamanlarda sarı- lacivertli takımın kasasına gelir girmezken, tam tersi borç olduğu yerde artıyor.
Haber365
bilgi@haber365.com.tr
DİĞER Spor HABERLERİ