02.05.2020-13:27
(Son Güncelleme:02.05.2020-13:39)
Fenerbahçe Takımı Yüksek Divan Kurulu Toplantısı'nın, yeni tip coronavirüs (Covid-19) pandemisi sebebiyle telekonferans şeklinde yapılacağını duyurdu.
Fenerbahçe tarafından paylaşılan duyuruda, "Dünyayı saran ve ülkemizi de etkisi altına alan Koronavirüs salgını nedeniyle Yüksek Divan Kurulu (YDK) toplantımızı ilk kez online (internet üzerinden) düzenleyeceğiz. Türkiye’de bir ilk olacak online YDK toplantımız, 15.05.2020 Cuma günü 14:00-17:00 saatleri arasında yapılacaktır. YDK üyelerimizin online toplantımızda iletmek istediği görüş, öneri ve soruları kulübümüze nasıl ulaştırabilecekleriyle ilgili gerekli bilgilendirme önümüzdeki günlerde ayrıca yapılacaktır." sözlerine yer verildi.
Telekonferanns olarak yapılması sebebiyle Türkiye'de bir ilk olacağı söylenen toplantının, 15 Mayıs Cuma günü 14.00-17.00 saatleri arasında yapılacağı bildirildi.
Fenerbahçe tarafından paylaşılan duyuruda, "Dünyayı saran ve ülkemizi de etkisi altına alan Koronavirüs salgını nedeniyle Yüksek Divan Kurulu (YDK) toplantımızı ilk kez online (internet üzerinden) düzenleyeceğiz. Türkiye’de bir ilk olacak online YDK toplantımız, 15.05.2020 Cuma günü 14:00-17:00 saatleri arasında yapılacaktır. YDK üyelerimizin online toplantımızda iletmek istediği görüş, öneri ve soruları kulübümüze nasıl ulaştırabilecekleriyle ilgili gerekli bilgilendirme önümüzdeki günlerde ayrıca yapılacaktır." sözlerine yer verildi.
Telekonferanns olarak yapılması sebebiyle Türkiye'de bir ilk olacağı söylenen toplantının, 15 Mayıs Cuma günü 14.00-17.00 saatleri arasında yapılacağı bildirildi.
Haber365
bilgi@haber365.com.tr
DİĞER Spor HABERLERİ