Aydın’ın Buharkent ilçesinde, Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen açık hava sineması etkinliğinde vatandaşlar bir araya geldi. Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, etkinliğin yaz akşamlarına renk kattığını belirtti.
Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin geleneksel hale getirdiği açık hava sineması etkinlikleri, bu yıl da farklı ilçelerde gerçekleştirilmeye başlandı. Bu yıl Türk sinemasının sevilen filmlerinden 'Aile Arasında', ücretsiz olarak izleyicilerle buluştu. İlk etkinlik Buharkent ilçesinin Cumhuriyet Meydanı
Etkinliğe katılan Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, emeği geçenlere teşekkür ederek, “Büyükşehir Belediyemiz tarafından düzenlenen Açık Hava Sineması etkinliği bu akşam Cumhuriyet Meydanımızda vatandaşlarımızın yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Yaz akşamlarına renk katan etkinlik için Aydın Büyükşehir Belediye Başkanımız Özlem Çerçioğlu’na teşekkür ediyoruz. Açık Hava Sineması etkinliğimiz önümüzdeki hafta da aynı gün ve saatte devam edecek” diye konuştu.
Aydın Büyükşehir Belediyesi açık hava sineması etkinliğinin ikinci durağı ise bu akşam (23 Haziran 2026) Yenipazar ilçesi Belediye Meydanı önünde olacak. Saat 21.00’de başlayacak gösterimler, vatandaşlara yaz akşamlarının keyfini çıkarma fırsatı sunacak.
AYDIN'IN BUHARKENT İLÇESİNDE BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ TARAFINDAN GERÇEKLEŞTİRİLEN AÇIK HAVA SİNEMASI ETKİNLİĞİNDE VATANDAŞLAR BİR ARAYA GELİRKEN, BUHARKENT BELEDİYE BAŞKANI MEHMET EROL; "ETKİNLİK, YAZ AKŞAMLARINA RENK KATTI" DEDİ.