Hakan Daltaban, Ege Beşiktaş Derneği Etkinliğine Katıldı
Beşiktaş İkinci Başkanı Hakan Daltaban, Ege Beşiktaş Kongre Üyeleri Derneği tarafından düzenlenen özel bir geceye katıldı.
Siyah & Beyaz Gece Etkinliği
Etkinlikte Hakan Daltaban’ın yanı sıra Divan Kurulu Başkanı Ahmet Ürkmezgil, Üyelik ve Sicil Kurulu Başkanı Sefa Bağcı ve Dernekler Koordinatörü Hüseyin Belenkoğulları ile Ege Bölgesi Dernek Başkanları da yer aldı. Gece, Siyah & Beyaz Gece temasıyla düzenlendi.
Yeni Üyelere Mazbata ve Üyelik Seti
Etkinlikte ayrıca yeni Divan Kurulu üyesi olmaya hak kazanan kişilere mazbataları Ahmet Ürkmezgil tarafından verildi. GenBeşiktaş üyelikleri tamamlanan çocuklara ise üyelik setleri Sefa Bağcı tarafından takdim edildi.
Katılım Yoğundu
Yaklaşık 350 davetlinin katıldığı etkinlik, pasta kesimi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
HAKAN DALTABAN, EGE BEŞİKTAŞ KONGRE ÜYELERİ DERNEĞİ’NİN DÜZENLEDİĞİ GECEYE KATILDI