Adıyaman'da Muharrem ayı etkinliği
Adıyaman İl Müftülüğü ile Türkiye Diyanet Vakfı (TDV) Adıyaman Şubesi, Muharrem ayı dolayısıyla Emir Sultan Camii’nde cuma namazı sonrası cemaate aşure ikramında bulundu. Ayrıca, katılımcılara Diyanet İşleri Başkanlığı yayınlarından kitaplar hediye edildi.
Paylaşma kültürü güçleniyor
Program, Muharrem ayının manevi atmosferini yaşatmak ve paylaşma kültürünü güçlendirmek amacıyla düzenlendi. Cuma namazının ardından, cami avlusunda vatandaşlara aşure dağıtıldı. Etkinliğe yoğun ilgi gösteren cemaat, TDV gönüllüleri ve din görevlileri ile birlikte aşureleri aldı.
İlk elden ikramlar
Adıyaman İl Müftüsü Dr. Mehmet Reşat Şavlı, aşure dağıtımına katılarak kendi elleriyle vatandaşlara aşure ikram etti. Şavlı, Muharrem ayının birlik, beraberlik, paylaşma ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli bir dönem olduğunu belirterek, bu tür programların toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini ifade etti.
Vatandaşlardan teşekkür
Etkinlikten memnun kalan vatandaşlar, düzenlenen programa ve ikramlara teşekkür ederek, bu tür etkinliklerin devam etmesini diledi.
ADIYAMAN İL MÜFTÜLÜĞÜ İLE TÜRKİYE DİYANET VAKFI (TDV) ADIYAMAN ŞUBESİ TARAFINDAN MUHARREM AYI DOLAYISIYLA EMİR SULTAN CAMİİ'NDE CUMA NAMAZI SONRASI CEMAATE AŞURE İKRAMINDA BULUNULDU, KİTAP HEDİYE EDİLDİ.