Alaca Belediyesi, paylaşmanın, dayanışmanın ve birlik beraberliğin simgesi olan Aşure Günü dolayısıyla, Cuma namazı çıkışında Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Belediyenin ikram aracından gerçekleştirilen dağıtım, vatandaşlar tarafından yoğun ilgiyle karşılandı. Aşure almak isteyenler uzun kuyruklar oluşturarak etkinliğe katıldılar.
Alaca Belediyesi'nin yaptığı açıklamada, "Paylaşmanın, dayanışmanın ve bir arada olmanın simgesi olan Aşure Günü dolayısıyla vatandaşlarımıza aşure ikramında bulunduk. Ekiplerimizin dağıttığı aşurelere yoğun ilgi gösteren, güler yüzleriyle içimizi ısıtan tüm vatandaşlarımıza teşekkür ederiz. Aynı kazanda kaynayan aşure gibi, birlik ve beraberliğimizin daim olmasını diliyoruz. Aşure Günümüz mübarek olsun" ifadelerine yer verildi.

ALACA BELEDİYESİ TARAFINDAN CUMA NAMAZI ÇIKIŞINDA VATANDAŞLARA AŞURE İKRAM EDİLDİ.