Adana'da çalınan motosikletin hırsızı yakalandı: polise teslim etmeye giderken yakalandım

Adana'da bir hırsız, motosikleti çaldıktan sonra yakalandı ve 'Polise teslim etmeye gidiyordum' iddiasında bulundu.

22.06.2026-10:11 - (Son Güncelleme: 22.06.2026-10:11)
Adana'da çalınan motosikletin hırsızı yakalandı: polise teslim etmeye giderken yakalandım

Adana'da park halindeki bir motosikletin çalınma anı güvenlik kameralarına yansıdı. Olay, 25 Mayıs günü Çukurova ilçesine bağlı Huzurevleri Mahallesi'nde gerçekleşti. İddiaya göre, 22 yaşındaki Mustafa C. sokakta yürürken bir apartmanın otoparkında gördüğü motosikletin yanına yaklaştı. Gidon kilidini kırarak motosikleti sürükleyerek bölgeden uzaklaştı. Daha sonra sakin bir yerde motosiklete düz kontak yaparak çalıştıran şüpheli kayıplara karıştı.

Sabah işe gitmek üzere aşağı inen A.E. motosikletinin çalındığını fark ettikten sonra durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. Olay yerine Asayiş Şube Müdürlüğü’ne bağlı Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri sevk edildi. Polis, apartmanın ve çevredeki güvenlik kameralarının görüntülerini inceleyerek şüphelinin Yüreğir ilçesine bağlı Sinanpaşa Mahallesi'ne gittiğini belirledi.

Ekipler, şüphelinin bulunduğu mahallede araştırma yaparken, Mustafa C. motosiklet ile dolaşırken yakalanarak emniyete getirildi. Sorgusunda, 'Motosikleti evime dönmek için çaldım. Geri verecektim, tam teslim etmeye giderken polise yakalandım' dediği öne sürüldü. Yapılan işlemlerin ardından adliyeye sevk edilen Mustafa C., çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

Öte yandan, çalınan motosiklet A.E.'ye geri teslim edildi.

ADANA’DA BİR KİŞİNİN PARK HALİNDEKİ MOTOSİKLETİ ÇALMASI ANBEAN GÜVENLİK KAMERALARINA YANSIDI....

ADANA’DA BİR KİŞİNİN PARK HALİNDEKİ MOTOSİKLETİ ÇALMASI ANBEAN GÜVENLİK KAMERALARINA YANSIDI. MOTOSİKLET İLE GEZDİĞİ SIRADA YAKALANAN ŞÜPHELİ, "MOTOSİKLETİ EVİME DÖNMEK İÇİN ÇALDIM. POLİSE TESLİM ETMEYE GİDERKEN YAKALANDIM" DEDİĞİ ÖNE SÜRÜLDÜ.

YORUM YAZ!..
Modal