Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Yeşilay Kayseri Şubesi işbirliği ile düzenlenen 3. Geleneksel Uçurtma Şenliği, 4 Haziran 2023 tarihinde Recep Tayyip Erdoğan Millet Bahçesi Büyük Etkinlik Alanı’nda gerçekleştirildi. ‘Uçurtmanı Göğe, Bağımlılığı Geride Bırak’ teması ile dikkat çeken etkinlikte çocuklar, çeşitli renklerdeki uçurtmalarla gökyüzünü renklendirdi.
Etkinliğe katılan İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Esen, kuruluşlararalı işbirliğinin önemine vurgu yaparak, bu tür etkinliklerle çocukları bağımlılıklara karşı bilinçlendirmeyi hedeflediklerini belirtti. Esen, "Bu yıl üçüncüsünü düzenlediğimiz etkinliğe yaklaşık 800 öğrenci katıldı. Amacımız, bağımlılığa dikkat çekmek ve farkındalık oluşturmaktır," dedi.
Esen, çocukların sosyal hayatta aktif olmaları gerektiğini vurgulayarak, “Çocuklar oyunla öğrenir, oyunla hayatlarını sürdürürler. Günümüzde dijital bağımlılık da çocukları ciddi şekilde etkiliyor. Bizler, çocuklarımızı bu bağımlılıklardan korumak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz,” ifadelerine yer verdi.
Uçurtmalar Yeşilay tarafından dağıtıldı. Etkinliğin amaçlarına ulaşarak, gelenekselleşmesi hedefine ulaşması bekleniyor.

KAYSERİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ VE YEŞİLAY KAYSERİ ŞUBESİ İŞBİRLİĞİ İLE DÜZENLENEN 3. GELENEKSEL UÇURTMA ŞENLİĞİ’NDE ÇEŞİT ÇEŞİT UÇURTMALAR GÖKYÜZÜNÜ RENKLENDİRDİ.