25.06.2026-15:22 (Son Güncelleme:25.06.2026-15:22)

Yıldırım Beyazıt Şafakspor takımına 105 maç ceza verildi

Kayseri 2. Amatör Küme A Grubu'nda Y.B. Şafakspor oyuncuları toplam 105 maç ceza aldı.

Kayseri 2. Amatör Küme A Grubu'nda mücadele eden Yıldırım Beyazıt Şafakspor, 13. haftada yaşanan olaylar nedeniyle İl Futbol Disiplin Kurulu tarafından ağır ceza aldı.

Disiplin kurulu, Y.B. Şafakspor oyuncularına toplamda 105 maç ceza verdi. Takımın oyuncuları Gökhan Yılmaz, Mehmet Yılmaz ve Burak Durmuş Anay’a verilen cezalar şu şekildedir: Gökhan Yılmaz'a 45 maç, Mehmet Yılmaz ve Burak Durmuş Anay'a ise 30’ar maç ceza verilmiştir.

14.06.2026 tarihinde oynanan Yıldırım Beyazıt Şafakspor - Cırgalanspor maçında, Gökhan Yılmaz’ın hakeme karşı eylemleri ayrı ayrı saldırı olarak değerlendirilmiş ve bu doğrultuda Ağustos 2017 tarihli FDT’nin 44/2-a ve 97. maddeleri gereğince 45 maç süreyle müsabakalardan men cezası verilmiştir. Benzer şekilde, Mehmet Yılmaz ve Burak Durmuş Anay’a verilen cezalar da hakeme karşı gösterdikleri tutum sebebiyle aynı gerekçelerle 30 maç olarak belirlenmiştir.

Bu karar, Kayseri İl Disiplin Kurulu tarafından yapılan açıklamayla kayıtlara geçmiştir.

KAYSERİ 2. AMATÖR KÜME A GRUBU TAKIMLARINDAN YILDIRIM BEYAZAT ŞAFAKSPORLU OYUNCULARA İL FUTBOL DİSİPLİN KURULU GÖKHAN YILMAZ’A 45 MAÇ, MEHMET YILMAZ VE BURAK DURMUŞ ANAY’A İSE 30’AR MAÇ CEZA VERDİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr