26.06.2026-21:18 (Son Güncelleme:26.06.2026-21:18)

Trafik tartışmasında emekli öğretmenin ölümüne ilişkin davada karar: sanığa 11 yıl hapis

Giresun’un Keşap ilçesinde, trafik tartışmasında hayatını kaybeden emekli öğretmen Abdullah Coşkun'un davasında sanığa 11 yıl hapis cezası verildi.

Giresun’un Keşap ilçesinde trafikte yaşanan tartışma sonucu darbedilen ve hastaneye kaldırıldıktan sonra hayatını kaybeden emekli öğretmen Abdullah Coşkun ile ilgili davada karar açıklandı. Giresun 3. Ağır Ceza Mahkemesi, tutuklu sanık İlhan İhtiyaroğlu’nu 11 yıl hapis cezasına çarptırdı.

Olay, 16 Kasım 2025 tarihinde, Karadeniz Sahil Yolu üzerindeki Karakoç köyü kavşağında gerçekleşti. Trafikte çıkan bir tartışma sonrası darbedildiği belirtilen Abdullah Coşkun (68), kaldırıldığı hastanede yaşamını yitirmişti. Coşkun, memleketi Tirebolu ilçesinde toprağa verildi. Ölümünün ardından gözaltına alınan güvenlik görevlisi İlhan İhtiyaroğlu, tutuklanarak mahkemeye sevk edilmişti.

Davanın karar duruşmasına, hayatını kaybeden Abdullah Coşkun’un yakınları ve taraf avukatları katıldı. Coşkun ailesi, sanığın en ağır şekilde cezalandırılmasını talep etti.

Sanık İlhan İhtiyaroğlu, son savunmasında suçlamaları reddetti ve "Yargıya güvenim sonsuz. Yaşananlardan dolayı çok üzgünüm" ifadelerini kullandı.

Mahkeme heyeti, sanık hakkında "kasten yaralama sonucu ölüme neden olma" suçundan 11 yıl hapis cezası verilmesine karar verdi. Ayrıca, hayatını kaybeden emekli öğretmen Abdullah Coşkun’un daha önce akciğer kanserini yendiği öğrenildi. Sanık İlhan İhtiyaroğlu’nun, bir kurumda güvenlik görevlisi olarak çalıştığı belirtildi.

GİRESUN’UN KEŞAP İLÇESİNDE TRAFİKTE YAŞANAN TARTIŞMANIN ARDINDAN DARP EDİLDİĞİ İDDİA EDİLEN VE KALDIRILDIĞI HASTANEDE YAŞAMINI YİTİREN EMEKLİ ÖĞRETMEN ABDULLAH COŞKUN’UN ÖLÜMÜNE İLİŞKİN DAVADA KARAR ÇIKTI

Haber365
bilgi@haber365.com.tr