22.06.2026-00:08 (Son Güncelleme:22.06.2026-00:08)

TEM otoyolunda tır yangını: sürücü son anda kurtuldu

Bolu TEM Otoyolu'nda motoru alev alan tır, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Sürücü, araçtan zamanında inerek kurtuldu.

Bolu'da TEM Otoyolu geçişinde bir tır, seyir halindeyken motor kısmından alev aldı. Olay, Dağkent mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Ankara istikametine giden tırın motor kısmında dumanlar yükselmeye başladı. Durumu fark eden sürücü, aracı hızla emniyet şeridine çekerek, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.

Sürücü, aracını durdurduktan hemen sonra, alevler hızla büyüyerek tırın kupasını ve dorsesinin bir bölümünü sardı. Otoyolda seyreden diğer sürücüler, bu korkutucu yangın nedeniyle panik yaşadı. Alevler, kısa sürede çevreyi aydınlatan bir görünüm oluşturdu.

İhbar üzerine bölgeye kısa sürede ulaşan Bolu Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, yangına müdahale etti. Ekiplerin yoğun çalışması sonucunda, yangın tamamen kontrol altına alınarak söndürüldü. Ancak, tır kullanılamaz hale geldi.

TEM OTOYOLU BOLU GEÇİŞİNDE SEYİR HALİNDEYKEN MOTOR KISMINDAN ALEV ALAN TIR, TAMAMEN YANARAK KULLANILAMAZ HALE GELDİ.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr